L'industria di bellezza è di parrucchiera di a Cina si hè sviluppata in una industria chì implica una vasta ...

L'industria di bellezza è parrucchiera di a China si hè sviluppata in una industria chì implica una vasta gamma di campi, cumprese parrucchiere, bellezza tradiziunale, bellezza medicale, educazione è furmazione, marketing in linea è fora di linea è altri campi diversi. À a fine di u 2019, a scala di l'industria di bellezza è parrucchiera di a Cina hà raghjuntu 351,26 miliardi di yuan; si prevede chì a scala di u mercatu di l'industria cinese di bellezza è parrucchiera mantene un ritmu di crescita cumpostu di 4,6% in i prossimi cinque anni, è supererà i 400 miliardi di yuan entro u 2022.

U salone di bellezza appartene à unu à unu, o ancu parechji à un modu di serviziu. L'impiegu sanu hè più ghjovanu, cù e donne cum'è u corpu principale. 2020 influenzatu da COVID-19, l'industria di i primi parrucchieri hè stata assai influenzata. Tuttavia, cume l'industria di i parrucchieri hè una industria di dumanda rigida, a dumanda di parrucchieri è di parrucchieri diventa di più in più urgente cù l'avventu di a ripresa di u travagliu è di a marea di a segregazione in casa. D'altra parte, l'agenzie di bellezza anu subitu ancu a perdita di l'affittu è di i costi di u travagliu durante u periodu epidemicu.

In u 2021, u sviluppu futuru di l'industria di bellezza è parrucchiera si muverà versu u mudellu di cummerciale "Internet", l'anti anti perdita di capelli è i prudutti di cura di i capelli diventeranu un locu di cunsumu caldu; a bellezza medica tende à esse di tipu "bellezza medica ligera"; l'integrazione di l'industria di a bellezza s'intensificherà, è l'industria tenderà à esse specializata.

1


Tempu di posta: Apr-05-2021