Eccu istruzioni passo-passo nantu à cume aduprà un bigodinu, una piastra per capelli è una spazzola per raddrizzà i capelli.

CUMU UTILIZZU UN CURLER DI CAPELLI

Se state aduprendu un bigodinu tradiziunale, eccu chì fà.

1. Catturà una rùbbrica di capelli. Crea una sezione di capelli per arricciallu. Più hè chjuca a sezzione, più strettu hè u curl. Più grande hè a sezione, più looser hè u curl.

2. Piazzate u vostru ferru curling. Aprite a pinza di u vostru ferru, poi piazzate versu a radica di a vostra sezzione di capelli, cù i capelli posti trà a pinza aperta è u ferru. Attenti à ùn brusgià si.

3. Chiudite è slide. Chiudete leggermente a pinza, poi trascinalla per a sezione di capelli finu à a fine. Chiudite cumpletamente a pinza.

4. Twist, twist, twist. Torce u vostru ferru curling versu e vostre radiche, avvolgendu a lunghezza di a sezione intornu in u prucessu. Aspetta circa 10 à 15 secondi per chì i vostri capelli si scaldinu.

5. Aprite a pinza è liberate. Aprite delicatamente a pinza è tirate u ferru curling da i vostri capelli, permettendu à u curl chì avete creatu appende liberamente. Micca troppu duru, nò?

Cunsigliu di l'editore: Se preferite un aspettu più naturale, arricciate i vostri capelli luntanu da a vostra faccia. Per fà cusì, avvolge i vostri capelli è intornu à a vostra bacchetta di curling in direzzione di urariu à diritta è in sensu antiurariu à manca.

CUMU UTILIZZU UN LISCATORE DI CAPELLI

Se state aduprendu una piastra di capelli tradiziunale, eccu chì fà.

1. Aduprate u ferru pianu ghjustu. I lisciatori in ceramica sò ideali per i tippi di capelli fini à normali, perchè aiutanu à addulcà i capelli.

2. Fate passà a piastra à traversu i capelli. Avà chì avete sezziunatu i vostri capelli, pudete cumincià à addirizzà pezzi di 1 inch (2,5 cm). Cuminciate à a parte anteriore di i vostri capelli è muvite u vostru modu longu i vostri capelli finu à ghjunghje l'altra parte di a testa. Per rialzà i capelli, pigliate un pezzu di 1 pollice (2,5 cm), pettinate attraversu, è poi tenitelu. Dopu, fate passà u ferru pianu à traversu i vostri capelli, partendu da e vostre radiche è muvendusi versu a fine di i vostri capelli. Fate cusì finu à avè rialzatu tutti i vostri capelli.

Quandu si alliscia i capelli, pruvate à fà corre u lisciatore solu per un filu di capelli una volta. Hè per quessa chì a tensione hè chjave, perchè u più strettu chì tirate i vostri capelli, più veloce si raddrizzarà.

Sì i vostri capelli scintillanu mentre l'avete rittatu, questu puderia significà chì ùn l'avete micca asciugatu cumpletamente. Pigliate u siccatoghju è asciugate cumpletamente i vostri capelli prima di rialzà li torna.

Se pudete, utilizate un calore più bassu nantu à u vostru ferru pianu. I paràmetri più alti sò veramente cuncepiti per i prufessiunali di u salone, è ponu dannà i vostri capelli se ùn li pruteghjite micca bè. Scopu di stà trà 300 è 350 gradi.

Calchì volta hè d'aiutu à caccia u to ferru pianu dopu à un pettine. Pigliate un pettine è cuminciate à e radiche di i vostri capelli. Trascinate delicatamente u pettine in i vostri capelli è mentre fate cusì, seguitate u pettine cù u vostru raddrizzatore. Questu pò solu aiutà à mantene i vostri capelli piatti è intricciati liberi mentre li raddrizzate.

3. Aghjunghjite brillo cù un seru. Per tene i vostri capelli in postu è creà una lucentezza, sprite o applicate serum in tutti i vostri capelli. Questu aiuterà à ammansà u frizziness è à volà via è darà à i vostri capelli una sedosità in più. Pudete ancu spruzzà i vostri capelli cù una laca ligera à e radiche per impedisce ch'ellu si crespi per tutta a ghjurnata. [14]

CUMU UTILIZZÀ UN PINCELLU LISCATORE

Se state aduprendu una spazzola per raddrizzà i capelli, eccu chì fà.

1. Segmentate i vostri capelli in quattru regioni. In ogni segmentu, duvete applicà un prutettore di calore. Benchì i pettini caldi ùn danneghjanu micca i capelli quant'è i lisciatori, hè megliu assicurassi chì i capelli sianu bè prutetti da eventuali danni da u calore chì puderebbenu fassi secchi è fragili. Attaccate trè di e regioni luntanu da quella chì travagliate, è poi dividite quella regione in metà. Per un raddrizzamentu apprufunditu, i capelli devenu esse pettinati cù un pettine à denti larghi. Purtate e duie metà di a prima regione inseme una volta chì e duie sò state currettamente imbulighjate cù un pettine à denti larghi.

2. Corre u pettine caldu u più vicinu à e vostre radiche chì pudete senza brusgià voi stessu. Assicuratevi di fà solu a mità di a regione. Andatelu finu à ghjunghje à a rettitudine chì vulete, ancu se duie o trè volte funziona megliu per i capelli diritti ma micca piatti.

3. Ripetite tutte e tappe cù ogni segmentu.

4. Fate un pocu dopu a cura. Per u megliu, risultati à longu andà, applicate un oliu, burru, o lasciate in i capelli appena pettinati. L'oliu d'oliva, l'oliu di ricinu o u burru di karité hè cunsigliatu. I capelli sò prubabilmente secchi per via di u calore, allora ricordatevi di idratà accuratamente circa duie volte à ghjornu.


Tempu di posta: Apr-05-2021